LG en SuperHeroes haken in op ‘Batmanning’

13-11-2012 (00:00) - Campagnes

LG en SuperHeroes presenteren de nieuwe campagne voor de jongste telg in de Optimus L-serie: zeg ‘Cheese!’ en je maakt een foto. De campagne haakt in op een opvallende internettrend. ‘Batmanning’ wordt gezien als de opvolger van het fameuze ‘planking’. Kaarsrecht als een vleermuis op je kop hangen, liefst in het openbaar. Waar je het ook doet, aan een hek, een verkeersbord, een deur of een abri, het levert mooie plaatjes op. 
 
De nieuwe campagne bestaat uit een televisiecommercial, outdoor en instore. De gehele campagne is ontwikkeld door SuperHeroes Amsterdam. 
 
Klant: LG Electronics Benelux
TVC Productie: De Filmwinkel
Creative directors: Rene Klinkhamer & Rogier Vijverberg 
Director: Erik Hijweege
DOP:  Marc Redmeijer
Post Productie: De Filmwinkel
Producent: Severien Jansen
Sound: Friendly Fire
Fotografie: Erik Hijweege
Klant: Waldi Weisz Blanchetta & Bas Tulner 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.