Lidl lanceert UEFA EURO 2024 campagne 'Lidl Kids Team'

06-03-2024 (16:52) - Campagnes

Lidl, officieel partner van UEFA EURO 2024, lanceert het Lidl Kids Team-programma. Het programma omvat onder meer een campagne waarmee kinderen tussen de 6 en 10 jaar kans maken om hun droom uit te laten komen.

In de meer dan 30 landen waar Lidl actief is, mag Lidl kinderen en hun ouder/verzorger een geheel verzorgde reis naar het kampioenschap aanbieden. Dit betekent dat er bij elke wedstrijd 22 kinderen aan de hand van de beste voetballers van Europa staan. In totaal geven alle Lidl landen tijdens het gehele toernooi meer dan 1.100 kinderen de kans om een officiële UEFA EURO 2024 spelersbegeleider te zijn.

Vanaf 2 tot en met 15 april kan iedereen via de Lidl Plus App deelnemen aan deze campagne. De selectie voor het Lidl Kids Team wordt gemaakt op basis van een loting, dus iedereen maakt evenveel kans. De winnaars krijgen een geheel verzorgde reis voor ouder/verzorger en kind naar Duitsland, een overnachting en een unieke ervaring als spelersbegeleider op het veld.

Het Lidl Kids Team is de start van ons officiële partnerschap met UEFA EURO 2024. Lidl wil miljoenen voetbalfans samenbrengen om het toernooi te vieren, thuis met familie en vrienden. Er volgen dus nog meer campagnes.

Erik van den Hoogen, directeur inkoop en marketing Lidl Nederland: "We willen onze klanten laten zien dat we één team vormen. Of het nu gaat om het aanbieden van producten van de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, het aanbieden van verse groente en fruit, of het toegang geven tot een van de grootste voetbaltoernooien ter wereld, wij zorgen ervoor."