LOI lanceert merkcampagne: "Stop met dagdromen, start met leren"
Deze week start LOI met een nieuwe merkcampagne. De campagne is gestoeld op het inzicht dat driekwart van al onze dagdromen over persoonlijke carrièredoelen gaan. LOI spoort hierin Nederland aan om uit die dagdroom te komen en samen met LOI de stap te zetten in het waarmaken van die droom. De campagne is ontwikkeld door Alfred International.
In de nieuwe merkcampagne zien we een vrouw wegdromen in een alledaagse situatie. Een situatie waarin haar dagdroom het even over lijkt te nemen van de werkelijkheid. Vervolgens schrikt ze wakker en spoort LOI haar aan, haar dagdroom waar te maken.
Jos van Eyken, directeur LOI: “We dagdromen allemaal, over een andere carrière, een volgende stap of om het roer volledig om te gooien. Soms wel de helft van de tijd per dag, met het risico dat we te lang blijven hangen in wishful thinking; wat uiteindelijk leidt tot veel onbenut talent. Met de nieuwe campagne willen we mensen activeren een stap te zetten in het waarmaken van die droom. Stop met dagdromen, start met leren.”
De LOI-campagne is door Alfred International gemaakt, in samenwerking met Aaron van Valen, Czar en team5pm. De campagne is vanaf deze week in heel Nederland te zien via TV en online video, en te horen op radio.
Credits
Klant: LOI
Verantwoordelijk bij klant: Jos van Eyken, Hilde Gerhards, Annelies Coenraads
Bureau(s): Alfred International, team5pm
Strategie: Silvia van Hooft
Account: Danielle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Gebr. Janssen, Sjors en Lex van Lex en Sjors
Agency producer: Kees van Mourik
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Robert Nan, Carolien Eversdijk
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Jorien Voogt
Online/grading: Laurens Orij
Sounddesign: Sauvage Sound (Michaël Sauvage & Quincy Vlijtig)
Media: Wavemaker