Lush en Shrek komen met moerasachtige selfcare

22-03-2024 (10:01) - Campagnes

Lush heeft in samenwerking met Shrek, een nieuwe collectie gelanceerd. In tegenstelling tot de 'clean-girl'-trend van de afgelopen jaren, viert deze lijn ieders innerlijke oger. 

De collectie is geïnspireerd op Shreks reis van een laag zelfbeeld naar omarmen wie je bent, met als doel de vreugde en Shreks ondeugende humor over te brengen naar de wereld van beauty en selfcare. Volgens Lush is er niet één methode die je mooi en goed laat voelen, en kan het nemen van een moerasachtig bad ook een vorm van selfcare zijn.

Melody Morton, Creative Concepts Director bij Lush, vertelt: “Als tiener vond ik Shrek al geweldig en nu kent mijn tiener dezelfde figuren van de vele internetmemes met Shrek. Het is zo’n klassieker die zelfliefde viert en een samenwerking met Lush was dan ook alleen maar logisch. Lekker aards en leuk, perfect voor wat moerasachtige selfcare!” 

De nieuwe limited edition collectie bevat Get Out Of My Swamp shower slime, Shrek Swamp bath bomb en Fiona douchegel, allemaal met nieuwe en exclusieve geuren. Daarnaast keren oude favoriete geuren terug in Gingybubble bar en Donkey bath bomb.