M line zet zwaar in op sportzomer

10-07-2023 (13:52) - Campagnes

Met een zomer die in het teken staat van sport (afsluiting van de European Games, de Tour de France en deelname van Oranje Leeuwinnen aan het WK Voetbal), introduceert M line een nieuwe sportzomer-campagne: "Een goede nachtrust is het halve werk.”

M line is de naam van een collectie van slaapproducten binnen de Beter Bed Holding en is 'Official Sleep Supplier' van NOC*NSF, Team Jumbo-Visma en de KNVB.

Grootse aanpak

"Met onze campagne willen we benadrukken hoe essentieel een goede nachtrust is voor optimale prestaties overdag, niet alleen voor sporters, maar voor iedereen die het beste uit zichzelf wil halen", zegt Tijn Cuppen, sportmarketeer bij M line. "We geloven dat iedereen het recht heeft op een goede nachtrust en we willen mensen inspireren om het maximale uit hun dag te halen. Hoe beter de slaap, hoe groter het effect."

De campagne wordt groots aangepakt met commercials op nationale radio, 4 miljoen YouTube-advertenties, advertenties in dagbladen en Digital Out of Home op diverse locaties zoals tankstations en NS-stations.