McDonald’s: Maak je dag voor een leuk bedrag

09-01-2024 (11:19) - Campagnes

Maak je dag voor een leuk bedrag, aldus McDonald’s. Dat is de nieuwe boodschap die voortborduurt op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt.

Met deze vervolgcampagne wil McDonald’s laten zien dat je voor een leuk bedrag je dag kan maken. Want voor wie op zoek is naar een lekker momentje voor een leuk bedrag – is bij McDonald's aan het juiste adres. De nieuwe campagne, van de hand van TBWA\NEBOKO, wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.

Platte prijscommunicatie

“We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producten”, aldus Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland.