Meestermiksers

17-07-2008 (11:19) - Campagnes

Het likeurmerk Passoã lanceert deze week ‘Passoã Mix Masters’: een online game waarbij bezoekers worden uitgedaagd om in een zomerse strandomgeving in een korte tijd zoveel mogelijk cocktails te ‘shaken’. Aan deze game is een winactie gekoppeld.

De consument kan met een speciale actiecode bonuspunten verdienen voor de online game. Zo maken spelers met een hoge score onder andere kans op een achtdaagse vliegreis naar het partyeiland Ibiza. Met de online game wil Passoã de merkbeleving van het likeurmerk onder zijn doelgroep versterken. Gamen is immers een grote hobby van jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. Vanwege de competitiefactor in het spel verwacht Passoã dat het verkeer naar de website gestimuleerd wordt door mond-tot-mondreclame.

Zie www.passoa.nl

Opdrachtgever: Passoã
Bureaus: MediaMonks (ontwikkeling) , Delight Media (idee)