Melkunie introduceert 'invlatiecorrectie' met gratis pakken vla

13-02-2023 (13:37) - Campagnes

Melkunie komt met Invlatiecorrectie, als tegenhanger voor de stijgende prijzen in de supermarkt. N=5 ontwikkelde zowel de actie als de bijbehorende campagne.

Later dit jaar keert Melkunie terug met een nieuwe actie onder het thema Invlatiecorrectie.

Minder extraatjes

Invlatiecorrectie is het eerste concept van Melkunie na de start van de nieuwe merkcampagne ‘Goeie, van Melkunie’ eind vorig jaar. Martijn van Amersfoort, Senior Brand Manager Melkunie: “Melkunie richt zich op gezinnen, die door het inflatierecord minder ruimte over hebben voor extraatjes zoals het toetje. Als je nu een pak Melkunie vla koopt, krijg je het aankoopbedrag terug.”

Campagne

Melkunie Invlatiecorrectie is aangekondigd met een 1/1 Print advertentie in de Telegraaf en het AD op zaterdag 11 februari. De actie wordt verder ondersteund met social (video en statisch), display en OOH (abri) rondom de primaire retailers van Melkunie.