N=5 maakt vervolg op merkcampagne KVK
KVK lanceert het vervolg op de campagne ‘Houvast voor ondernemers’. N=5 ontwikkelde een nieuwe campagne waarmee KVK ook te wordt gezien is als kennishub voor velig en verantwoord zaken doen.
De nieuwe campagne borduurt voort op het fundament van een ondernemer die worstelt met vragen en dilemma’s in de vorm van alter ego’s.
Bastiaan Weers, managing strategy director N=5 : ‘Ondernemers denken constant na over hun bedrijf. Vooral ook tijdens momenten van ontspanning. Zo weten we dat de vraag naar kennis en houvast vlak na de vakantieperiodes hoger is. Misschien ook niet zo gek want juist dan hebben ondernemers de tijd om eens rustig na te denken over hoe en waar ze willen verbeteren. Daarbij hebben we samen met KVK gekeken naar de deelgebieden waar de meeste vraag naar is. Daar spelen we met deze campagne op in.”
Het doel is dat er meer ondernemers KVK beter weten te vinden, maar ook andere onderwerpen waar vragen over zijn aan het licht komen. Zoals: veilig zaken doen, een eigen bedrijf starten, actuele zaken en dingen die je voor het eerst doet als ondernemer.
Credits
Opdrachtgever: KVK
Bureau: N=5
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagemaker
DTP Robine Schmetz, Sander Kruit
Strategie Ira Spits, Bastiaan Weers
Account Merel Hoogendorp, Gonny Pullens
Producer Kiek Beljaars
Productie:
Productiebedrijf Suikerdepôt
Regie Werner Damen
DOP Wouter Westendorp
Edit Erik ten Brinke
Postproductie Crabsalad
Geluid & muziek Klevr Sounddesign
Fotograaf Ron Gessel
Media Initiative Media
KVK Resort - TV 45s from N=5 on Vimeo.