Natwerk zet echte klanten in de hoofdrol voor Budget Mobiel

04-06-2024 (09:49) - Campagnes

Budget Mobiel en Natwerk lanceren een nieuwe campagne, maar zonder acteurs of opgeblazen scenario’s.

Vanaf juni zijn echte klanten Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam en Els te zien in de nieuwe commercials van Budget Mobiel.

De campagne kondigt de lancering van de nieuwe campagne Bewust, Budget Mobiel aan. Budget Mobiel (van Budget Thuis) is deze koers ingeslagen nadat de merkpositionering opnieuw bepaald is in een traject met Natwerk

Ella Tupan, Marketing & Communicatie Manager Budget Thuis: “Aanbieders in onze markt proberen op allerlei manieren te claimen dat ze de beste deal hebben. Maar wie kan dat beter vertellen dan échte mensen en échte klanten? Om de beste deal voor iedereen waar te maken, zetten wij ons marketingbudget ook zo efficiënt mogelijk in. Geen dure acteurs, geen beroemdheden, maar échte klanten met hun échte redenen om voor ons merk te kiezen.”

Campagneplan

Klanten Richard en Miranda zijn straks te zien op TV, radio en (D)OOH. De 10 andere tevreden klanten komen in andere media aan het woord. Naast traditionele media zullen er activaties en partnerships worden ingezet om het nieuwe merk verder tot leven te brengen. Zo staat er voor het komende jaar een gelaagd campagneplan klaar.

Naast een nieuwe campagne, is er ook nieuw design en fotografie ontwikkeld. Daarnaast ontwikkelde Natwerk in samenwerking met MacLoud de sonic branding. Budget Mobiel is onderdeel van Budget Thuis, samen met Budget Energie en Budget Alles-in-1. In de huidige campagne staat Budget Mobiel in de spotlight, maar ook voor de andere productlabels staan de plannen klaar.

Credits

Merk: Budget Mobiel
Bureau: Natwerk
Productie: UHU
Regie: Bram Schilling
Muziek: MacLoud