Nep niet van echt te onderscheiden in campagne van ACT voor Drukwerkdeal
Is it REAL? Of is het Drukwerkdeal? is de vraag die centraal staat in de nieuwe contentserie van Drukwerkdeal.nl ontwikkeld door ACT.Agency.
In de contentserie ‘Is it Real of Drukwerkdeal?’ test presentator Robin verschillende drukwerkmaterialen op hun echtheid. Het format is geïnspireerd op 'Is It Cake', waarin deelnemers en kijkers zich afvragen of ze te maken hebben met een echte taart of een levensecht kopie. De host Robin vraagt voorbijgangers het verschil te zien tussen wat echt is of wat door Drukwerkdeal.nl is gedrukt.
Leon Stedehouder, Creatief Directeur & Partner bij ACT.agency: “Het direct laten beoordelen van het drukwerk door de doelgroep zorgt voor authentieke en spontane reacties, die niet alleen geloofwaardig maar ook vaak hilarisch zijn. Deze contentserie zorgt dan ook voor een glimlach op het gezicht.”
Show, don't tell
Naast de video’s op YouTube, worden fragmenten van de serie op sociale media gepost. Jan Jaap Holdijk, Lead Marketing Content bij Drukwerkdeal.nl: “Show, dont tell is niet voor niets zo'n cliché: het werkt gewoon als een trein. ACT.Agency heeft hier op een perfecte manier invulling aan gegeven door in deze serie te verbeelden wat de kwaliteit van ons product nou eigenlijk betekent in de echte wereld”.
Is het real of is het drukwerkdeal? Ijsje from ACT.agency on Vimeo.