Niet zo serieus: me so Corny

05-06-2012 (08:25) - Campagnes

Er is een nieuw tussendoortje in de Nederland: Corny. Een noten/chocoladebar bomvol smaak die zichzelf, anderen en vooral het leven niet al te serieus neemt. In de introductiecommercial ontwikkeld door Fitzroy Amsterdam zingt het recalcitrante Corny-konijn een remake van de 90’s hit 'Me So Horny', om indruk te maken op het meisje in de bibliotheek. 
 
De hoofdingrediënten van de Corny-bar zijn nootjes en granen. Half nuts, half corny dus. De bars zijn verkrijgbaar in twee varianten: amandel & witte chocolade en pinda & melkchocolade. 
 
Client: Corny Netherlands
Agency: Fitzroy Amsterdam
Account: Marnix van Tiggeloven, Nazli Parlayan
Strategy: Jur Baart
Copywriter: Merlijn van Vliet
Art Director: Wouter Vanhaeren
Production agency: Will Producties 
Producer: William Griffioen
Director: Maikel van der Laken
Director Of Photography: Marc de Meijer 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.