Nieuw merk Mister Chameleon ontwikkeld door SOGOOD

24-04-2012 (08:16) - Campagnes

Mister Chameleon is een nieuw merk en initiatief van het bedrijf Tricode Professional Services. Richard Brandhorst, marketing manager van Tricode: ‘Mister Chameleon helpt merken klantrelaties te bouwen en te onderhouden via digitale kanalen. Het staat voor: ‘get, keep, interest and convert’ digitale consumenten met aantrekkelijke relevante content. Oftewel: de juiste boodschap, voor de juiste persoon, op het juiste kanaal, op het juiste moment. Het opereert hiermee op het snijvlak van online communicatie strategie, marketing services en marketing technologie ten behoeve van marketing communicatie professionals.

Edwin Visser, strategy director van SOGOOD: ‘In tegenstelling tot vele ‘concurrenten’ wil Mister Chameleon zich niet positioneren als functioneel, technisch en vanuit de aanbieder, maar meer emotioneel, menselijk vanuit het perspectief van de consument: ‘de digitale psycholoog’. Vandaar ook de gekozen naam, waarover wij ook geadviseerd hebben. Mister Chameleon past zich steeds aan, als een invoelend persoon. Wij hebben hiervoor een unieke en opvallende visuele identiteit ontwikkeld, bestaande uit stationery, website en brochures. De klant was direct om.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.