Nieuw speciaalbier Hertog Jan geïntroduceerd

17-10-2011 (16:35) - Campagnes

Tijdens de campagne ‘De Proeverij’ hebben bierliefhebbers uit heel Nederland in speciaal geselecteerde cafés twee nieuwe Hertog Jan bieren kunnen proeven. Eén van de twee speciaalbieren wordt nu op de markt gebracht onder de naam Hertog Jan Oerblond.  Met een TV-commercial wordt dit nieuwe speciaalbier geïntroduceerd. 

De tijdens de campagne opgebouwde Facebook community van ruim 24.000 bierliefhebbers speelde een belangrijke rol in de gehele campagne. De community koos het nieuwe Hertog Jan bier, bedacht de naam voor dit nieuwe bier en vult zelfs een deel van de cast voor de commercial in. 

Opdrachtgever: AB Inbev

Bureau: Pickle Factory

Creatie: Krijn Smits, Sytse Kooistra, Andrea Jansen, Astara Bakker

Account: Daan Goote, Hemke Strijers, Hanneke Aldenhuijsen

Realisatie online: the people’s valley

Mobile: mobtzu

Productie: Annemie Decorte (DrFilm), Bianca Licher (Hazazah)

Regie: Billy Pols (Hazazah)

D.O.P.: Lex Brand

Editor: Govert Janse

Geluid: Goodsounds

Postproductie: Condor

 Klant: Michael Boeren, Dennis Hermann   

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.