Nieuw van Tribal DDB Amsterdam voor Philips

08-09-2011 (14:10) - Campagnes

 Tribal DDB Amsterdam lanceert ‘Obsessed with Sound’, een nieuwe interactieve audiovisuele online beleving voor Philips.

 
De campagne, die de kwaliteit van de Philips audio range onder de aandacht brengt, wordt gelanceerd in elf landen. De website laat het Grammy Award winnende Nederlandse Metropole orkest zien en horen, terwijl het een special voor de gelegenheid gemaakt muziekstuk opvoert. Tijdens het optreden kunnen bezoekers interactief elk van de 51 individuele muzikanten selecteren en hun persoonlijke bijdrage tot in detail beluisteren.De champagne loopt in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Rusland, UK, USA, Brazilië, Argentinië en India.
 
Klantzijde: Kelly Mcconville, Frank Pynenburg. Bureau: Tribal DDB Amsterdam. Executive creative director: Chris Baylis. Concept: Bart Mol, Pol Hoenderboom. Art Director: Bart Mol. Copywriter: Pol Hoenderboom
Design: Robbin Cenijn. Strategy: Henk Rijks. Account: Sandra Krstic
Productie: Jeroen Jedeloo, Richard Land, Christy Wassenaar. Production Company: Stink. Music supervisor: MassiveMusic.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.