Nieuwe campagne en nieuw bureau voor Crystal Clear

13-06-2023 (10:05) - Campagnes

De nieuwe campagne van Crystal Clear draait om het verfrissende effect van een Crystal Clear moment, met als thema: Alles is weer Crystal Clear. Met de campagne is door Tambr ook een nieuwe Sonic Brand identity ontwikkeld.

In de communicatie wordt gespeeld met het idee dat je aan lichaamshouding kunt zien dat het hoofd er weer helemaal bij is. De campagne komt voort uit het inzicht dat iedereen alsmaar ‘aan’ staat en het juist op die momenten van dagelijkse drukte terwijl het juist belangrijk is om op die momenten even stil te staan, zodat je weer met een heldere blik vooruit kan. Dit inzicht sluit aan bij de helderheid en verfrissing van Crystal Clear: door even stil te staan en een klein pauzemoment te pakken in de dagelijkse overload zie je vaak alles weer helder voor ogen, alles is weer Crystal Clear.

Blurring

“Binnen het frisse alcoholvrije dranken zie je steeds meer ‘blurring’ tussen segmenten en merken. Dat maakt het extra belangrijk om je op merkniveau te onderscheiden. Dan doen we met deze nieuwe campagne die bijdraagt aan het op of mind maken van het merk, maar de brand equity versterkt om zo een relevante positie in het hoofd en hart van de consument te veroveren” aldus Stephan van Ee (Marketing Director bij Vrumona).