Nieuwe Cortina e-bike is niet te fotograferen
Cortina fietsers hebben een probleem: ze worden ongevraagd stijlicoon. Logisch gevolg is dat ze constant gefotografeerd worden.
Dit verzonnen feit geeft het merk en Lemon Scented Tea reden om een ‘very, very, very limited edition’ e-bike te introduceren: The No Photo Edition.
In de campagne zien we een Cortina fietser die op de vlucht is voor paparazzi en fans en heftige fotoflitsen. De No Photo Edition biedt uitkomst: de e-bike is wrapped met speciaal reflectiemateriaal. Dit materiaal kaatst de lichtstralen terug naar de bron. Wanneer de fiets gefotografeerd wordt, is enkel het frame zichtbaar en valt de omgeving weg. Zo kan de Cortina fietser weer in alle rust over straat.
In het leven van de doelgroep
The No Photo Edition is te winnen en is daarmee een nieuw hoofdstuk in de activatie strategie van Cortina en creative agency Lemon Scented Tea, waarme ze een doelgroep van 20 tot 30-jarigen willen aanspreken.
The No Photo Edition is de opvolger van de activatie Cortina Reflection Ride: ‘s Werelds eerste en langste passpiegel voor fietsers, ook ontwikkeld door Lemon Scented Tea.