Nieuwe diabetes-campagne 0to9 en MetroDC

07-11-2012 (08:26) - Campagnes

‘Een toekomst zonder diabetes. Daar gaan we voor’ is het thema van de najaarscampagne die 0to9 (strategie en creatief concept) in samenwerking met MetroDC (online/mobiel) ontwikkelde voor het Diabetes Fonds. Boegbeeld is Dominique, een vierjarig meisje dat ook de hoofdrol speelde in de voorjaarscampagne ‘Diabetes en kinderen’. De komende periode zal Dominique niet alleen op abri’s, advertenties en online maar ook op de radio de boodschap van het Diabetes Fonds verspreiden.
 
Klant: Diabetes Fonds
Offline bureau: 0to9  
Online bureau: MetroDC
Art: Sophie Gelok en Joost van Gorsel
Fotografie: Mark Janssen
Copy: Lara Bakema
Strategie: Robert Jan van Leeuwen 
Verantwoordelijk bij klant: Amely Poelma en Milja Vrenken
Verantwoordelijk bij bureau: Mariëlle Dukel en Emma Bouwmeester