Nieuwe gezichten in Bolletje commerical

22-08-2023 (11:47) - Campagnes

Bolletje bakt crackers voor iedere smaak en elk moment. De nieuwe televisiecommercial, die de brede variatie aan Bolletje crackers onder de aandacht brengt, is vanaf deze week te zien.

In de nieuwe televisiecommercial van Bolletje staat het assortiment crackers centraal. Bakker Daan, het vertrouwde gezicht van Bolletje, bakt crackers voor iedere smaak en elk moment. Van vezelrijk en voedzaam tot licht en luchtig. En van een goede start van de dag tot lekker voor tussendoor.

Crackervariatie

Karlijn Ordelmans, Bolletje: “We bieden veel variatie met onze crackers. Door ons assortiment continu te vernieuwen en verbreden, blijven we relevant. We richten ons op verschillende generaties met bijbehorende dominante gedragsprofielen. Deze profielen vormen de basis voor de nieuwe campagne.” Naast bakker Daan worden verschillende personages geïntroduceerd. Deze uitgesproken karakters brengen de eigenschappen van de desbetreffende cracker op een opvallende manier in beeld. Zo geniet de vogelspotter van de vezelrijke Bolletje Ontbijtcracker, lekker voedzaam voor de vroege vogels. En kiest een veganist voor de Bolletje Groentecracker, met 50% groente en 30% minder koolhydraten. 

Diversiteit

De televisiecommercial is geproduceerd door Hazazah en Havas Rise, het productielabel van Havas Lemz dat zich richt op meer diversiteit vóór en achter de camera en maximale duurzaamheid in producties. Merel van Lith (Havas Rise): “Binnen twee dagen hebben we zeven verschillende scenes gedraaid. Door de productie te concentreren zijn we efficiënt en kunnen we langer vooruit. In de eerste televisiecommercial worden drie karakters in beeld gebracht. Later dit jaar volgen er meer karakters én crackers. Zo blijven we verrassen en inspelen op de behoeften in de markt.”