Nieuwe merkcampagne Movir: zelfstandig, maar niet alleen
Movir is dé inkomensverzekeraar van zelfstandig Nederland. Om dit bij een groot publiek bekend te maken, ontwikkelde het Utrechtse bureau Kaliber Interactive een nieuwe merkcampagne: ‘Zelfstandig, maar niet alleen’.
De campagne laat zien dat zelfstandigen vaak genieten van hun drukke bestaan, totdat ze ook nadelen van het ondernemerschap ondervinden. Wanneer ze het niet meer helemaal kunnen bijbenen, is Movir daar om ze verder te helpen.
Uit onderzoek van Movir blijkt dat zelfstandigen blij zijn met hun keuze voor het ondernemerschap. Ze doen met veel plezier hun werk en genieten van hun vrijheid. Tegelijkertijd ervaren ze ook nadelen, twijfels en stress. Met de campagne laat Movir zien dat de arbeidsongeschiktheidsverzekering niet alleen financiële ondersteuning biedt bij ongeval of ziekte, maar zelfstandigen ook op andere manieren helpt. Bijvoorbeeld om uitval te voorkomen of door hen te begeleiden wanneer ze weer aan het werk gaan.
Kaliber maakte de campagnevideo met behulp van de Virtual Production Wall bij Lukkien, een high-end-mega-ledscherm waarmee ook scifiseries als The Mandalorian zijn gemaakt. Vanaf deze week wordt de campagne online en via radio uitgerold.
Voor Kaliber Interactive past de lancering van deze campagne in de lijn van waar het bureau zich afgelopen tijd in ontwikkeld heeft. Het maakt een transitie door van Interactief bureau richting meer full service. Dat heeft geresulteerd in voornamelijk lange termijn relaties en bredere campagnes. Het bureau groeide tot ruim 55 unieke talenten, waarbij extra is geïnvesteerd in het aantrekken van twee ervaren creatieve teams.
Credits
Movir: Dennis Loffeld en Melchior Hovestadt
Strategie & Creatie: Kaliber Interactive
Productie: Lukkien