Nog even zomer bij Total Identity
02-09-2009 (00:00) - Campagnes
Total Identity heeft de zomercampagne voor het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie ontwikkeld. Onder de naam ‘De Fysiotherapeut’ zijn er door heel Nederland billboards geplaatst. Daarnaast een gigaboard op de A27 bij Gorinchem, spectaculair langs de A4 bij Hoofddorp en mini billboards in Madurodam.
De zomer zit er net op. Met zijn allen naar de camping of de Côte d'Azur. Twee, drie weken lang intens genieten... Aan het strand, op dat pittoreske Franse dorpsplein; jeu de boules, badmintonnen en de uitstapjes naar allerhande leuke attracties. Voordat we goed en wel beseffen wat we ons gestel aandoen, is het te laat, zit de hele boel vast. Van al het gebuk in Madurodam, bijvoorbeeld. Gelukkig wijst het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie ons niet alleen met billboards aan de grens en een spectaculair gigaboard bij Schiphol, maar ook aan de hand van die te Madurodam zelf, naar de verlichting: de fysiotherapeut.com
Klant: Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie
Campagne: Zomercampagne ‘de Fysiotherapeut’
Bureau: Total Identity
Concept & Creatie: Dennis Glijn, Guido van Breda, Rodger Werkhoven en Marcel Jiskoot.
Account: Guus Witteveen
Klant: Bas Eenhoorn, Rian Veldhuizen, Daniëlle Oudenes
Medium: Outdoor