On the move
30-05-2008 (00:00) - Campagnes
‘Verhuizen is vaak duurder dan je denkt’. Met een nieuwe commercial richt Fortis zich op het jonge gezin met concrete verhuisplannen. Voor hen is er nu de hypotheek met Gezinsvoordeel, met extra lage lasten in het eerste jaar. Die biedt dus net de ruimte die je nodig hebt om onverwachte tegenvallers op te vangen, want een verhuizing pakt altijd duurder uit dan je denkt. Dit gegeven zien we onder andere terug op TV, in radio, DM en instore materiaal. Het is de eerste productcampagne waarin Fortis Bank en Fortis ASR gezamenlijk optrekken.Bureau: GREY Amsterdam
Creatie: Mike Weinberg, Gerard van Riessen
Strategie: Martijn Benschop
Account: Rogier Pijlman, Silvia Lenberger
RTV: Theo Groot
Producer: Comrad
Regisseur: Miron Bilski
Sound design: Good Sound
Geluid: Marco Sound
Klant: Annemiek Ebskamp, Arriënne de Jonge, Evert Franken, Alies Boers
