Oude bekende maakt rentree voor Sultana

20-03-2023 (12:28) - Campagnes

Na een jarenlange sabbatical maakt Mr. Jummy, de rood-wit geblokte pop zijn rentree in verschillende reclame-uitingen van Sultana. Naast de komst van Mr. Jummy lanceert Sultana ook een vernieuwde receptuur en een nieuwe verpakking.

Sultana voegt daarbij ook een nieuwe hartige variant toe aan haar assortiment; de Sultana Crunchers Kaas & Ui.

Meer eenheid in het schap

Op de nieuwe, kleurrijke verpakkingen van Sultana staan de producten met bijhorende ingrediënten nu herkenbaar afgebeeld. Verder koos Sultana met het nieuwe design voor een frissere look die voor meer eenheid in het schap moet zorgen. Ook is het verpakkingsformaat herzien, met aanbod voor light users (4-pack) en heavy users (7-pack).

Mr. Jummy is terug

Mr. Jummy maakt zijn rentree als de metafoor voor lekkere trek. Annemarie Wijffels, Senior brand manager bij Sultana licht toe: ‘Uit onderzoek bleek dat ruim 60% van onze consumenten Mr. Jummy nog goed kennen uit onze oude campagnes en een positieve associatie zien tussen de pop en ons merk. De keuze om dit vertrouwde icoon daarom terug te brengen in onze communicatie-uitingen, voelde heel logisch. Het komende jaar is Mr. Jummy onder andere weer te zien in onze TV commercial’. Vanaf week 13 maakt Mr. Jummy zijn officiële rentree in de advertenties van Sultana.