Pak de fiets met de nieuwe campagne van Bike Totaal
Het is elke ochtend weer een lastige keuze: pak je de fiets of spring je toch weer in de auto? Als het aan het nieuwe Bike Totaal ligt, kiest iedereen vanaf nu voor de fiets.
Het nieuwe Bike Totaal is ontstaan uit de fusie van twee winkelformules: Profile de fietsspecialist en het oude Bike Totaal. Retailadviesbureau Crossmarks heeft nieuwe formulestrategie bedacht en is verantwoordelijk voor de nieuwe merkpositionering en brandingscampagne. Bike Totaal gaat zich onderscheiden met een ongekend hoog service en persoonlijk serviceniveau.
Bike Totaal wil niet alleen fietsen verkopen, maar ook mensen motiveren om vaker de fiets te pakken. Fietsen is namelijk goed voor het klimaat, onze fysieke en mentale gezondheid, voor iedereen betaalbaar en bereikbaar, en maakt je (bewezen) gelukkiger. Deze frisse en vooruitstrevende missie maakt niet alleen het vernieuwde merk future proof, maar past ook bij de eisen van de huidige en toekomstige tijdgeest.
De campagne, die in maart 360 graden wordt uitgerold op radio, tv, OOH, in verschillende digitale assets en een vernieuwde website en winkels gaat ons stimuleren en aansporen: ‘Vandaag pak je ‘m’.