PARKSIDE lanceert campagne met Arnold Schwarzenegger
Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van PARKSIDE. Met de woorden "Je kunt het!" motiveert hij consumenten door in de nieuwe PARKSIDE commercial op TV en via sociale media te delen hoe hij zelf succesvol is geworden.
Kijkers zien legendarische momenten uit zijn carrière die zich afspelen in de PARKSIDE doe-het-zelf wereld. Arnold Schwarzenegger identificeert zich met PARKSIDE en inspireert om het heft in eigen handen te nemen. Dit met een flinke dosis humor en zelfspot.
Doe-het-zelf voor iedereen
Erik van den Hoogen, inkoopdirecteur bij Lidl Nederland: "Met Arnold Schwarzenegger hebben we iemand in huis gehaald die veel van onze waarden belichaamt. PARKSIDE staat voor het zelf aanpakken van klussen. We willen mensen het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Arnold Schwarzenegger is een doener, hij is authentiek, vastberaden en nuchter. We zijn er trots op dat hij nu deel uitmaakt van het PARKSIDE-team."
Doe-het-zelf voor iedereen - dat is waar het bij PARKSIDE om draait. Het merk is speciaal gericht op iedereen die graag repareert, bouwt en tuiniert. Het gehele assortiment met gereedschap, tuingereedschap en accessoires is verkrijgbaar bij Lidl.