Pearle wil maatwerk voor iedereen maken

24-04-2023 (13:43) - Campagnes

Begin april lanceerde Pearle haar aangescherpte positionering met het thema: ‘Maatwerk voor jouw ogen’. Pearle wil met de campagne duidelijk maken dat de beste oogzorg voor iedereen bereikbaar is.

Bas Nuytinck, directeur Marketing & Digital bij GrandVision Benelux: “Het beste zicht vraagt om deskundig en persoonlijk advies, dat is altijd maatwerk en dat heeft Pearle te bieden. Bovendien hebben wij een ontzettend breed en diep assortiment A-merken in onze winkels, ook dat komt in deze campagne goed tot uiting. En met onze doorlopende acties, houden we goede oogzorg ook nog eens betaalbaar voor iedereen.” Havas+Lemz en Havas Brussel ontwikkelden samen een crossmediale campagne voor de Nederlandse en Belgische markt. Het verhaal wordt verteld door de ogen van een opticien, om te laten zien dat een bril geen massaproduct is, maar maatwerk. 

Credits

Creative Agency: Havas+Lemz + Havas Brussel
Klant: Grand Vision Benelux
Regie: Bram van Alphen
Productiemaatschappij: Hazazah
RTV producer: Havas Rise
D.O.P: Myrthe Mosterman
Photography: Anne van Zantwijk
Edit: MarvinSaid
Post productie: The Compound
Sound: AMP Amsterdam
Muziek: Lion Noir
Mediabureau: Wavemaker