Peek Creative Studios produceert modulaire global Bavaria Lifestyle campagne
Peek Creative Studios en regisseur Sander Janssen zijn verantwoordelijk voor de nieuwe global Lifestyle campagne van Bavaria. Het doel van deze campagne is om herkenbare en inspirerende content te creëren die de momenten in het leven viert wanneer je gewoon wilt genieten van een goed glas bier met vrienden en familie.
Patrick van Drongelen, Managing Director van Peek Creative Studios: "We hebben bij de aanpak en de uitvoering ingezet op flexibiliteit, zodat we content kunnen creëren die perfect past bij elk land of regio". Het effectief en efficiënt produceren zonder concessies te doen aan de kwaliteit zit in ons DNA. Een campagne maken met mileage. Daarin hadden we met regisseur Sander Janssen de perfecte klik en hebben we de campagne gebouwd rond een modulair storyboard, zodat de boodschap aansluit bij diverse doelgroepen en platformen.
Future proof
Sander Janssen: "Het idee van de modulaire aanpak is dat de lengte, producten en structuur van de video altijd kunnen worden aangepast. Dit stelt ons in staat om verschillende scènes, diverse (landspecifieke) producten te gebruiken en ze te rouleren, wat leidt tot een effectievere output".
Chiel Smits, Brand Manager Bavaria: "Het brede scala aan opties en variaties betekent dat we content eenvoudig kunnen lokaliseren, van klassieke Bavaria lagers tot unieke lokale smaken. Ons doel is eenvoudig: de geest vastleggen van het genieten van een Bavaria biertje, met vrienden of familie, waar je ook bent, op een manier die zowel vertrouwd als verfrissend aanvoelt. Belangrijk was daarbij dat de content 'future proof' zou zijn en dat we in de toekomst de mogelijkheid hebben om producten te wijzigen of toe te voegen. We denken dat Peek en Sander uitstekend in deze opzet zijn geslaagd en krijgen veel positieve feedback op de campagne.