Persoonlijk contact centraal in campagne RegioBank
08-10-2012 (08:13) - Campagnes
In de nieuwe radiocampagne van RegioBank, die deze week is gestart, staat het belang van persoonlijk contact centraal. RegioBank profileert zich als dé lokale bank die haar klanten kent, en die goede service en heldere producten biedt. Het succes hiervan blijkt onder meer uit de toename van de naamsbekendheid van de bank sinds de vorige radiocampagne, die een jaar geleden werd gestart.
RegioBank onderging eind 2010 een naamswijziging en is zich nadrukkelijker gaan profileren als de lokale bank zonder poespas en gedoe. Deze positionering blijkt twee jaar later haar vruchten af te werpen, aldus Hans van den Bor, directievoorzitter van RegioBank: ‘Onze Adviseurs in het hele land weten wat de lokale gewoonten zijn en weten wat er speelt in de streek. Klanten waarderen dat en ik ben dan ook trots op onze meer dan 530 Adviseurs. Zij spreken letterlijk en figuurlijk de taal van hun klanten, vaak ook in het lokale of regionale dialect, zoals we begin dit jaar met een knipoog benadrukten via onze radiocommercials in acht dialecten en talen. Ook nu komen er weer regionale varianten.’