Philips OneBlade lanceert campagne met Bram Krikke en Reboi
Philips OneBlade kondigt een nieuwe samenwerking en bijbehorende campagne aan met twee creators: Bram Krikke en Tiktokker Reboir Kleijnendorst.
Gister openden Bram Krikke, Reboir en Philips OneBlad gezamenlijk de eerste publieke pop-up barberstation voor één dag in de tramhalte aan de overkant van de Stadsschouwburg op het Leidseplein in Amsterdam.
Pop-up barber tramstop
Voorbijgangers kregen gisterenmiddag in het pop-up barberstation een kappersbeurt met de Philips OneBlade van Reboir, samen met zijn assistent Bram Krikke. Het tramhokje is deze hele week nog in stijl, waarbij voorbijgangers foto’s van hun gezicht kunnen uploaden naar het digitale scherm. Met de app kan je jezelf een nieuwe stijl aanmeten met verschillende virtuele snorren en baarden. Via de digitale out-of-home campagne en verschillende social media assets van de twee nieuwe OneBladeambassadeurs is online zichtbaarheid gecreëerd voor de campagne.
Online inspireren, offline activeren
Voor de campagne speelt Philips OneBladeambassadeur Bram Krikke op de trend van 'Get Ready With Me' video's waarmee ze jonge mannen wil inspireren voor het ontwikkelen van een ochtendscheerroutine en een eigen stijl. Naast de PR-activatie in de tramhalte op het Leidseplein in Amsterdam en de socialmedia-aandacht voor de campagne, zijn er ook out-of-home assets gecreëerd, met beeld van Bram Krikke, om de zichtbaarheid van de campagne in heel Nederland te vergroten.