PLUS en Gerard Joling in Braziliaanse sferen

20-05-2014 (08:01) - Campagnes

Vanaf begin juni zet PLUS heel Holland op z’n kop met de WK-campagne Toi Toi Tooi. De ingrediënten? Veel veren, een WK-tooi en Gerard Joling. De zanger is hét gezicht van de WK-campagne. In de tv-commercial speelt Joling de hoofdrol en ook de radiocommercial wordt ingevuld door de Topper met de WK-hit Rio. 
 
Een tooi om de veren te dragen, ontvangen klanten van PLUS het eerste actieweekend gratis bij besteding van 30 euro. Hierin klemt men de veren, zodat een Braziliaanse hoofdtooi ontstaat. Met deze campagne wil PLUS heel Holland op z’n kop zetten en wenst zij samen met haar klanten het Nederlands elftal veel succes.
 

De veren zijn vanaf zondag 1 juni gratis verkrijgbaar bij alle PLUS supermarkten, twee stuks bij iedere besteding van 10 euro aan boodschappen.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.