PostNL maakt campagne voor dromende e-commerce ondernemers
PostNL kondigt een zakelijke online campagne aan. Hiermee brengt het postbedrijf een ode aan e-commerce ondernemers die hard werken om hun dromen waar te maken: Droom Groter.
"Elke e-commerce onderneming start met een droom. Onze missie met deze campagne is om MKB ondernemers bewust te maken dat er meer mogelijk is dan ze nu denken. Binnen PostNL is er een soort ‘schatkamer’ met kennis, ervaring en tips over e-commerce. En die delen we graag” zegt Larissa Zomerdijk, Sr. Marketeer E-commerce Zakelijk bij PostNL. PostNL lanceert een nieuw online e-commerceplein met tips over bijvoorbeeld het verlagen van retouren of realiseren van meer bestellingen.
De campagne is gemaakt in samenwerking met Retail Republic en bestaat onder andere uit diverse video’s die branchegericht ingezet kunnen worden.
Credits
Klant PostNL: Larissa Zomerdijk, Elaine Dauvillier, Belinda Kalff
Bureau Retail Republic: Pieter Brusman, Sandra Willemse, Remko Regenboog
Regie The Director’s Cut: Robin Zom
DOP: Bob Alkemade
Productie This is US: Guido Elenbaas, Deveril Abels, Ron Grounewoud
Grip Grip4Rigging: Peter van Vucht, Inne Feenstra
Fotografie: Leon van den Broek
Edit en grading: Jeroen Hoogaars
PostNL Droom Groter from Retail Republic on Vimeo.