PR STUNT snuffelt aan Bosch
02-10-2012 (08:18) - Campagnes
Bosch heeft PR STUNT gevraagd de introductie van de nieuwe Bosch stofzuiger te verzorgen. De Zoo’o Pro Animal is speciaal ontwikkeld voor mensen met huisdieren. In het laatste weekend voor de jaarlijkse Dierendag werden hondenbezitters in het Amsterdamse Bos verleid door de Bosch Hair Busters. In de geest van de Ghostbusters gingen de Bosch Hair Busters het kwaad letterlijk te lijf en maakten de auto’s van hond en baasje haarvrij.
Met de Zoo’o waren zij de hondenharen in no time de baas. PR STUNT zette voor deze stunt een team van werklieden met spierballen in. De mannen waren niet alleen een lust voor het oog van de vrouwelijke hondenbaasjes. Naast het tonen van hun spierballen, lieten zij vooral hun schoonmaakkwaliteiten gelden.
Voor dit beestachtige vraagstuk stelde PR STUNT het karakter van Bosch centraal. Een betrouwbaar merk zonder poespas. Het resultaat is wat telt en gemak gaat boven alles. Daarom werd het Amsterdamse Bos voor een keer omgetoverd in het Amsterdamse Bosch. En is ervoor gekozen om de Bosch Hair Busters het werk te laten doen, terwijl hond en baasje van hun favoriete bezigheid, wandelen, konden genieten. ‘Naast functionaliteit heerste op locatie vooral een feel good gevoel bij de baasjes. Mét karakter, want het oog wil ook wat. De vrouwelijke hondenbezitters keken hun ogen uit’, aldus Marieke Fukken, algemeen directeur van PR STUNT.
