Purple Proof zet Slagharen op de kaart

16-07-2009 (00:00) - Campagnes

Slagharen zet haar koers voort! Het attractiepark onderging al een grootschalige renovatie, met nieuwe chalets, attracties, shows, shops en horeca, en nu is het de beurt aan de promotiecampagne.

Centraal hierin staan de nieuwe boegbeelden Randy & Rosie, twee wasbeertjes die ook hun eigen theatershow in het park hebben. Het duo heeft inmiddels ook een eigen blog en Twitter-account. Deze week is daarnaast een moviewedstrijd van start gegaan, die de Slagharen-bezoeker interactief betrekt.

Marketingbureau Purple Proof tekende voor deze actie. Op een speciale actiewebsite kunnen bezoekers hun zelfgemaakte filmpjes van een ‘ontdekkingsreis door Slagharen’ zetten. Deelnemers kunnen stemmen op hun favoriet, en maken kans op een prijzenpot van ruim 3500 euro. De winnaar ‘mag in de huid kruipen van een echte indiaan en met z’n hele familie slapen in een stoere wigwam’.

Promotie vindt plaats via externe media en in het park zelf. Op YouTube is, naast het promotiefilmpje, ook een inzending van Randy & Rosie te zien. Meedoen is gratis en alle inzendingen worden altijd beloond