RAI zet groots in met nieuwe merkcampagne
17-07-2009 (08:49) - Campagnes
Het nieuwe RAI-gebouw Elicium opent eind september zijn deuren en om deze gebeurtenis kracht bij te zetten is een complete campagne op poten gezet. Hoofdrolspeler hierin is het karakter Elise, tevens het gezicht van het RAI Elicium.
De campagne richt zich op de zakelijke doelgroepen van het gebouw, maar RAI grijpt deze gelegenheid aan om aan heel Nederland het vernieuwde gezicht van het hallencomplex te laten zien.
De merkcampagne werd ontwikkeld door communicatiebureau Lemon Scented Tea, en zet zowel print als online media in.
‘Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern, innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de likeability van de gehele RAI. Elise inspireert bezoekers en belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse, intelligente en verrassende manier de merkbelofte ‘inspiring people’ tot leven.’
Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.