Red Urban introduceert Schweppesy Facebook-campagne
01-07-2011 (09:21) - Campagnes
Schweppes International Ltd en Red Urban Amsterdam lanceren een verleidelijke Facebook-campagne in zeven Europese landen. De campagne is ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe commercial van Schweppes met Uma Thurman: Let’s talk about Schweppes!
Als je over Schweppes wilt praten, moet je eerst Schweppesy leren spreken. In een interactieve video daagt Guy Gadbois, zelfverklaard meester der verleiding, je daarom persoonlijk uit voor een spoedcursus Schweppesy Talking, waarmee je jouw Schweppes Appeal dramatisch kunt verbeteren.
De workshop bestaat uit drie spraaklessen, waarbij Guy je vraagt zijn one-liners in de microfoon te herhalen. Op basis van je uitspraak geeft hij je een persoonlijke evaluatie en een score waarmee je vrienden weer kunt uitdagen om die te verbeteren.
De opdracht werd na een pitch onder leiding van online communicatie manager Menno Braakman toegewezen aan Red Urban, dat zich specialiseert in digitale campagnes op de grote sociale netwerken.
