RegioBank laat zien wat buurtzaam betekent

20-03-2024 (14:13) - Campagnes

RegioBank zet zich in voor een leefbare buurt. Om dat te vertellen, introduceerde RegioBank in de vorige campagne het begrip buurtzaam. In een nieuwe campagne gemaakt door The Family Amsterdam laten ze zien wat buurtzaam voor mensen betekent.

RegioBank zet zich in voor een leefbare buurt en is daardoor vooral in veel dorpen en kleine steden. De zelfstandig adviseurs van RegioBank zijn ook erg betrokken bij de buurt. Aan de hand van het principe ‘wie goed doet, goed ontmoet’ laat de campagne dit terug zien en ook hoe verschillende mensen uit de buurt iets goeds doen voor een ander."We zetten ons in voor lokale ondernemers, omdat zij belangrijk zijn voor de buurt, en we investeren in lokale initiatieven die het buurtgevoel vergroten", aldus Linda Vervloet, Lead Merk en Missie RegioBank

The Family Amsterdam is verantworodelijk voor het nummer dat het gevoel van de buurt verwoordt. Het werd ingezongen door JW Roy ingezongen. De campagne gaat 21 maart van start via televisie, radio en online kanalen.

Credits

Klant: RegioBank
Creatief bureau: The Family Amsterdam
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Marleen Jonkman
Producer: Robert Nan
Lighting Cam. Man/D.O.P.: Jeroen de Bruin
Editor off-line: Amber Hooijmans
On-line edit: The Compound
Grading: Tim van Paassen – The Compound
Geluidsstudio: MOST 

RegioBank - Wie goed doet from The Family Amsterdam on Vimeo.