Saatchi Nederland ontwikkelt Baby-app voor Mead Johnson
24-11-2011 (08:45) - Campagnes
Ter promotie van Enfamil Premium 2, heeft Saatchi & Saatchi | Leo Burnett een app ontwikkeld om de wereld te bekijken door de ogen van een baby. De app is onderdeel van de door Mead Johnson geïntroduceerde Europese campagne ‘The more they see, the more they learn’.
Veel mensen weten niet dat het gezichtsvermogen van baby’s bij de geboorte beperkt is en zij pas na 6 weken het gezicht van hun moeder kunnen herkennen. Het zicht van baby’s is pas volledig ontwikkeld rond het 5de levensjaar. De babyformule, Enfamil Premium 2, van Mead Johnson Nutrition, bevat het bestandsdeel DHA dat helpt bij de ontwikkeling van een normaal gezichtsvermogen van baby’s tot 12 maanden.
De door Saatchi & Saatchi | Leo Burnett ontwikkelde app illustreert de visuele ontwikkeling van kinderen, waardoor je de wereld door hun ogen kunt bekijken. Wanneer je wilt zien wat jouw baby ziet, kan je dit bekijken op www.babyvision.org of via de mobiele app.
In Frankrijk, Spanje, Portugal, Polen en Rusland wordt de campagne ook ondersteund via print en POS.