Sdu zet een slimme toekomst centraal in campagne
Met een nieuwe campagne slaat Sdu een nieuwe weg in, waarbij niet het productaanbod, maar het corporate merk leidend is om merkvoorkeur te creëren bij de verschillende doelgroepen.
‘Dat is slim! Sdu’ ondersteunt de merkessentie en biedt een framework voor toekomstige communicatie, die onderbouwd wordt met slimme oplossingen om de professional te ondersteunen. Sdu maakt werken met wet- en regelgeving slimmer. Met een geschiedenis die meer dan 200 jaar teruggaat, is Sdu uitgegroeid tot de dienstverlener voor professionals die werken met wet- en regelgeving. Deze professionals zitten momenteel in een stroomversnelling als het gaat om innovatie.
Hero assets
De campagne is ontwikkeld samen met Lijm Amsterdam, die verantwoordelijk is voor het concept en de productie. De campagne is ook nog eens slim modulair opgebouwd, waarin een veelvoud van settings, fragmenten, boodschappen, gebruikt kunnen worden om optimalisaties mogelijk te maken. De eerste hero assets worden verspreid via LinkedIn, YouTube, display, print en e-mail.
“Met de ‘Dat is slim!’ campagne laten we op een verfrissende manier zien waar Sdu voor staat. Met dit concept kunnen we ook een tijd vooruit omdat het heel goed past bij onze toekomstige innovaties. Bovendien is het een mooie kapstok om meer doelgroep specifieke campagnes te ontwikkelen. " zegt Marlies Scheepers, Head of marketing bij Sdu.