Shoestring, M2Media en BrandDeli gaan vér
20-01-2014 (08:12) - Campagnes
Shoestring en BrandDeli starten deze week een grootschalige Brand Partnership, met als doel de spontane naamsbekendheid van Shoestring binnen de doelgroep te verhogen.
Om dit te bewerkstelligen, is een multimediale campagne ontwikkeld rondom de pay off van Shoestring: ‘hoe vér kun je gaan’? De campagne is in nauwe samenwerking met M2Media ontwikkeld en wordt ingezet op de platformen van TLC, Comedy Central, Discovery Channel en National Geograpic Channel.
Shoestring richt zich met deze campagne op zowel mannelijke als vrouwelijke singles én koppels tussen de 25 en 34 jaar. Deze doelgroep staat aan het ‘begin’ van hun carrière en is ‘young at heart’. Ze hebben een passie voor reizen, natuur en cultuur en zijn avontuurlijk en energiek.
Om de spontane naamsbekendheid van Shoestring binnen deze doelgroep te verhogen, Shoestring te laden én de doelgroep te inspireren, bestaat deze campagne uit drie onderdelen: een spotcampagne, programmasponsoring, alsmede een on air en online activatiecampagne.