Sikkens in THE SLIKKEST RIDE
19-07-2011 (09:21) - Campagnes
Haalt ons design Monza? Dat is de vraag die automotive-liefhebbers zichzelf de komende weken zullen stellen als ze twee tickets voor de Italiaanse Grand Prix proberen te winnen. Deze felbegeerde plaatsen worden aangeboden door Sikkens, het premium merk van AkzoNobel Car Refinishes. Sikkens is ook de officiële leverancier van verf aan het Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team.
Op 26 augustus zal voormalig wereldkampioen en Vodafone McLaren Mercedes F1 coureur, Louis Hamilton beslissen wie de ‘SLIKKEST RIDE’ heeft ingestuurd en in september mag gaan kijken hoe hij op het circuit van Monza zijn rondjes draait.
Om kans te maken op deze prijs, moeten deelnemers hun favoriete vervoermiddel voorzien van een ‘complete makeover’ die past bij de stijl van een Formule 1 deelnemer. Bij de ‘SLIKKEST RIDE’ draait alles om het design. Het voertuig moet er net zo uitzien als de McLaren MP4-26 race-auto. Door foto’s van hun ontwerp op te hangen aan de Sikkens Facebook muur, maken teams kans op twee vliegtickets, hotelaccomodatie en twee Grandstand tickets voor Monza.
Je kunt de campagne ook op Twitter volgen @AkzoNobel_AAC of post je bericht #slikkestride. LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor de ‘SLIKKEST RIDE’ Facebookcampagne.