SodaStream lanceert ‘Push for Better’ campagne voor de Nederlandse markt

07-03-2023 (11:46) - Campagnes

SodaStream lanceert begin maart een nieuwe campagne: 'Push for Better'. De campagne is ontwikkeld door Brand Articulations uit Amsterdam.

Met de nieuwe campagne wil Sodastream haar positie in de Nederlandse markt verder versterken. 

Betere keuze voor de planeet

“Met deze campagne positioneert Sodastream zich als een sterk, relevant merk", aldus Susan Houben, Head of Marketing and Consumer Centricity bij SodaStream Nederland. ‘Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor de planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis hun favoriete bruisende drankjes maken én een verschil maken door het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik terug te dringen."

Primeur voor Nederlandse markt

"Het was een unieke kans om een fris strategisch en creatief perspectief te brengen aan dit iconische merk," zegt Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations. "Vooral omdat dit de eerste campagne is van Sodastream die specifiek voor de Nederlandse markt is gemaakt. We hopen het bewustzijn te vergroten voor de transformerende krachten van dit innovatieve en gezonde merk.” SodaStream lanceert de nieuwe campagne begin maart, op TV, sociale media en andere digitale platformen.

Credits

Brand Articulations Boyd Coyner – Founder
Productie - HALAL, Andreas Pasvantis – Director, Ronald Koetzier – Tabletop Director