SOGOOD verpakt BreastGro

08-05-2012 (08:24) - Campagnes

Liberty Health Care heeft het merk BreastGro. BreastGro is hét merk voor borstvergroting en/of versteviging van de borsten en het decolleté. De producten zijn bewezen effectief en op natuurlijk basis. Het bestaat uit een serie van producten met elk hun eigen werking, eigenschappen en voordelen, voor het verstevigen, vergroten en of verzorgen van de borsten en het decolleté. BreastGro is het veilige en betaalbare alternatief voor plastische chirurgie.
 
Ron Piers, directeur-eigenaar van Liberty Health Care: ‘Wij hadden behoefte aan advies hoe het merk versterkt kon worden. Het was de uitdaging een nieuwe verpakking te ontwikkelen die past bij deze ‘cosmeceutical’.’

Edwin Visser, strategy director van SOGOOD: ‘Aangezien er verder geen ondersteuning is moet de verpakking het hele verhaal vertellen. Gekozen is voor een duidelijke blokpresentatie van de capsule kuur, de gel, cream en het masker. Bij de drogist is weinig tot geen concurrentie. Bij parfumerieketens is een aantal luxe cosmetica merken die binnen hun productlijn een product aanbieden voor een stevigere huid van hals en decolleté. Aan de ene kant sluiten we subtiel aan bij die taal, maar ondertussen vertelt BreastGro een heel specifiek eigen verhaal.’