Sparen of beleggen? Nieuwe campagne van Centraal Beheer stelt een lastig dilemma
De nieuwe campagne van Centraal Beheer 'Je geld laten groeien? Komt goed.' is van start gegaan. Het is de vijfde campagne in de 'Komt goed'-reeks, die ontwikkeld is door DDB Amsterdam.
In de vijfde 'Komt goed'-campagne zien we hoe een illusionist die ondersteboven aan een brandend touw boven een bak piranha's hangt. Terwijl hij rustig nadenkt over of hij zijn geld moet sparen of beleggen, worden zijn partner en het publiek steeds nerveuzer. Ondertussen worden ook de piranha's onrustiger en het touw dunner. Maar zoals van de andere afleveringen gewend zijn, loopt ook dit avontuur goed af.
Pieter van der Krol, manager Merk & Marketingcommunicatie bij Centraal Beheer: “Iedereen kent Centraal Beheer als verzekeraar, mede dankzij de iconische ‘Even Apeldoorn bellen’-campagnes die we al 38 jaar voeren. Maar nog niet iedereen weet dat je ook bij ons terecht kunt voor financiële oplossingen. Met deze ‘Komt goed’-campagne willen we Nederland vertellen dat je ook voor een goede spaar- en beleggingsrekening even Apeldoorn kunt bellen. Natuurlijk ervaar je in deze commercial de knipoog die je van ons gewend bent.”
De geïntegreerde campagne bestaat uit een televisie- en radiocommercial, online video’s, display banners en een homepage takeover. Ook is er native social content ontwikkeld waarin de illusionisten de hoofdrol spelen.
Bekijk hier de commercial: