Specsavers voert campagne op strand

18-08-2009 (00:00) - Campagnes

Een goede zonnebril is als zonnebrand voor de ogen. Deze boodschap wisten achttien oogverblindende, schaars geklede dames treffend over te brengen aan zonnebadende badgasten aan het strand van Bloemendaal en Zandvoort. Een boodschap waarmee Specsavers aandacht vraagt voor het belang van een goede oogbescherming, juist nu Nederland massaal zon, zee en strand opzoekt.

Zo blijkt dat bijna de helft van de Nederlanders wel eens last van zijn ogen heeft na een dag aan het water. Van branderige, prikkelende of vermoeide ogen tot mensen die letterlijk sterretjes zien. Door het dragen van een goede oogbescherming - zoals een goede zonnebril - kan het risico van schade aan de ogen door UV-straling worden beperkt. De verleidelijke dames - getooid met een enorme zonnebril - gaven het juiste voorbeeld en deelden gratis zonnebrandcrème en flyers met handige tips en adviezen uit.