T-Mobile daagt Nederland uit om Unlimited te (blijven) denken

02-01-2023 (10:21) - Campagnes

Na Nederland te hebben voorgesteld aan de Unlimiteds maakt T-Mobile nu de stap naar het activeren van de Unlimited mindset. De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.

Deze week lanceert T-Mobile de nieuwe merkcampagne ‘Denk Unlimited’. Onder leiding van rapper en spoken-word-artiest Fresku laten De Unlimiteds van T-Mobile zien dat je meer kunt doen met je data dan alleen passief scrollen, kijken en luisteren.

In een visueel spektakel roept Fresku op om onbegrensd te denken: Waar je je data ook voor gebruikt, denk Unlimited! Met deze aftrap van de campagne prikkelen we Nederland om buiten de gebaande te paden te gaan, te vernieuwen, mooie dingen te maken. In de activatielaag kunnen mensen hier straks ook echt actief mee aan de slag.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile laat weten: “Met ‘Denk Unlimited’ zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze nieuwe campagne gaan deze mentaliteit concretiseren.”

De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail.

Credits

Klant: T-Mobile: Sanne Cuperus, Margaret Kreuger
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Grandia’s Army, Maarten van Hemmen & Lex Szanto
De Grot, The Compound, MRTN, Sharkee, Joppo
Muziek: Mucky, lyrics ism Fresku