UMFANG verkoopt dagkaars van €1.250 voor diensten en het goede doel

22-12-2022 (13:27) - Campagnes

Om 2022 op een positieve noot af te sluiten en 2023 met veel nieuwe inspiratie in te gaan, introduceert UMFANG Creative Agency: Ignite Creativity in 2023. Een dagkaars van € 1.250 waarmee jouw bedrijf of organisatie een hele dag aan strategisch advies, creatieve concepten en ideeën krijgt. Bij iedere bestelling wordt er € 250 gedoneerd aan UNICEF, dat wordt besteed aan een flexibel onderwijspakket in rampgebieden zoals Oekraïne, Pakistan en Soedan.

De 'branduren' van de Ignite Creativity dagkaars kunnen in het hele jaar van 2023 worden gebruikt. Hierdoor heb je de keuze en vrijheid om de expertise en advies van UMFANG Creative Agency in te zetten wanneer dat het beste uitkomt voor jouw bedrijf.

Boost krijgen

Tim Blaney Davidson, Co-Founder en Creative Director UMFANG: "Veel bedrijven en merken zitten vast in hun communicatie en marketing. Deze bedrijven kunnen door een dag van onze creativiteit en onze manier van denken een boost krijgen om anders tegen de huidige plannen aan te kijken. Ons doel hiermee is om bedrijven en merken vooruit te helpen om impact te kunnen maken. En hoe mooi is het als we dit kunnen combineren door ook een steentje bij te dragen aan de toekomst van kinderen die het zo hard nodig hebben."