Vans introduceert met  'Always Pushing' een nieuwe manier van storytelling

Vans introduceert met 'Always Pushing' een nieuwe manier van storytelling

18-07-2024 (12:07) - Campagnes

Geïnspireerd door de vrijheid, passie en evolutie van skateboarden, biedt 'Always Pushing' een rijke verzameling content over wereldwijde skatecrews en culturele katalysatoren. Dit project is ontwikkeld in samenwerking met creative director ALEX/2TONE en bevat muziek van Paris Texas.

Vraag het aan elke skater: de mooiste momenten gebeuren wanneer je de grenzen verlegt in de zoektocht naar vooruitgang. Wanneer je constant in beweging blijft, tradities eerbiedigt en respecteert, maar er ook op voortbouwt. Deze mentaliteit - in skateboarden, kunst, muziek en alles daartussenin - vormt de kern van Vans' "Off the Wall" mindset en staat centraal in Vans' nieuwe benadering van storytelling, die begint met "Always Pushing."



'Always Pushing' is een ode aan de vrije, vooruitstrevende houding die sinds de oprichting van Vans in 1966 de skateboardcultuur - en daarmee de populaire cultuur - vooruit heeft gestuwd. Het is een oproep aan de Vans-community om de toekomst te creëren die zij willen zien en de cultuur te duwen in de richting die zij willen.

"Onze missie is om onze consumenten te inspireren en in staat te stellen om 'Off The Wall' te leven, de belichaming van de niet aflatende vastberadenheid om dingen vooruit te duwen," deelt Drieke Leenknegt, Vans Global Chief Marketing Officer. "Deze vooruitgang wordt gevoed door samen te werken met atleten en creatieven die unieke perspectieven naar voren brengen en de volgende generatie inspireren in hoe ze de wereld anders bekijken."

De "Always Pushing" campagne, die vandaag begint met een centraal verhaal en uitbreidingen tot in de herfst, brengt de missie van Vans tot leven door de optimistische, rebelse en vrijgevochten momenten van de wereldwijde Vans-gemeenschap vast te leggen. Lokale en unieke mediaplannen zullen deze verhalen delen met fans en nieuwkomers over de hele wereld, tijdens belangrijke culturele evenementen. Dit omvat de OTW by Vans-ervaring in Parijs afgelopen juni, iconische sportmomenten deze zomer, langverwachte filmreleases en The Bunt Jam, waarbij fysieke en digitale ervaringen worden gecombineerd.