VENGEAN zet Aethon aan met nieuwe campagne: 'You're on!'
Aethon lanceert in samenwerking met VENGEAN een 360-campagne. De bekende talentontwikkelaar, detacheerder en zzp-bemiddelaar wil mensen uitdagen het zwaar onderbezette publieke domein weer te laten stralen.
De campagne bestaat uit een vijftal films, waarin verschillende maatschappelijke sectoren uitgelicht worden. Elke film legt de focus op een specifieke sector en toont hoe mensen via Aethon in hun kracht staan en het verschil maken. Zo weet een pedagogisch medewerker drukke kinderen rustig te krijgen, staat een verzorgende in een mum van tijd aan het bed van senior, helpt een jonge werknemer wachtende mensen in een overvol overheidsgebouw en kan een student vlak na z’n tentamen onmiddellijk aan de slag via een traineeship.
'You're on!'
Op het moment dat Aethon’s werknemers de situatie de baas worden, kleurt de wereld Aethon-paars. Het kersverse nieuwe logo en de pay-off verschijnen in beeld: You’re on! Aethon zet mensen ‘aan’ en daarmee ook de organisaties waar ze aan de slag gaan. Zo maakt Aethon duurzaam het verschil door tech-gedreven uitzenden, detacheren, zzp-bemiddeling, managed service providing en leren te combineren.
“Aethon wil de druk die op maatschappelijke organisaties ligt, verlichten. Met onze sterk onderscheidende nieuwe branding laten we zien hoe Aethon een concrete bijdrage levert en de mensen centraal zet die onmisbaar zijn voor het goed functioneren van de maatschappij. We zijn dan ook apetrots op het gezamenlijk bereikte resultaat,” aldus Aethon’s CMO Joost van Dijk.
In samenwerking met het managementteam van Aethon, werd het bedrijf strategisch gepositioneerd door VENGEAN, van Brand Strategy tot Brand Story en -Theme. Daarnaast creëerde de creative branding agency de nieuwe visuele identiteit en het communicatieconcept, dat 360-graden in on- en offlinekanalen wordt doorvertaald richting specifieke doelgroepen in de publieke sector.