Vertaalslag van YoungWorks voor Gemeente Rotterdam

12-10-2012 (08:21) - Campagnes

Er zijn zo’n 10.000 MBO’ers in Rotterdam die de Nederlandse taal nog onvoldoende beheersen. Soms is hun taalgebruik zelfs zo slecht dat een dokter, een klantenservice medewerker of een potientiële werkgever er geen snars van begrijpt. De campagne ‘Jouw taal is niet zijn taal’ wijst MBO’ers op een ludieke manier op dit probleem. De campagne werd in opdracht van de Gemeente Rotterdam ontwikkeld door YoungWorks
 
Creatie: Kim van Dongen, Natasja Draër, Cees Dingler
Design: Bart Bergmeijer
Fotografie: Bas Losekoot
Account: Juliette van den Ouweland
Online producer: Rik Spruijt
Strategie: Bart de Ridder
Campagnemiddelen, onder andere: een ludieke test op jouwtaalzijntaal.nl outdoor in tram en metro en mbo scholen, narrowcasting in scholen en op metrostations, radiocommercial op FunxMedia
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.