‘Vertrouwde’ radiospots Bank J.Van Breda & C°

17-01-2014 (08:10) - Campagnes

Kijkt u met vertrouwen naar de toekomst?’ Dat is de insteek van de nieuwe radiospots voor Bank J.Van Breda & C°. Het concept ‘De vraag’, dat consistent gebruikt wordt in de campagnes van de bank, staat ook nu weer centraal. De herkenbaarheid van de spots ligt hierdoor uitzonderlijk hoog. Daarnaast wordt gefocust op het ietwat onzekere jaar dat 2014 zal worden. 
 
Saskia Spruijt van Brandhome: ‘Het jaar 2014 wordt een onzeker jaar. De ‘moeder aller verkiezingen’ komt eraan. Hoe zal de crisis evolueren? Wordt het erger, wordt het beter? Aangezien Bank J.Van Breda & C° nooit een beroep heeft moeten doen op staatssteun staat ze garant voor stabiliteit. De claim dat je met hen vol vertrouwen naar de toekomst kan kijken, hoe onzeker deze ook is, is dus wel degelijk geloofwaardig. Door hun unieke focus op ondernemers en vrije beroepen zijn zij het best in staat om deze specifieke doelgroep het persoonlijk toekomstadvies te geven dat ze nodig hebben.’